Propostes Ple del Districte de dimecres 6 de juliol

Aquest dimecres dia 6 de juliol hi ha Plenari del Districte. La CUP Capgirem Barcelona preparem un seguit de propostes, preguntes i peticions de seguiment.

A la propera sessió plenària del districte de Sant Martí del dimecres 6 de juliol de 2016, la CUP Capgirem Barcelona farem una proposta perquè el govern connecti provisionalment el barri de la Verneda amb el districte de Sant Andreu amb un pont, fins que les obres de La Sagrera puguin assegurar aquesta connexió.

També demanarem al govern mitjançant un prec que impliqui activament a altres agents de ciutat per frenar les molèsties que l’actual model de turisme massiu està generant a les nostres veïnes i veïns.

Per altra banda presentarem una pregunta per conèixer quines solucions hi han per trobar un local a l’entitat Farinera Ateneu del Clot com es va aprovar per unanimitat a l’últim plenari.

Per últim farem una petició de seguiment per conèixer en quin estat es troba la nostra proposta sobre connectar el patrimoni del nostre districte amb la memòria històrica de les dones i de les classes treballadores.

Farem una proposta perquè el govern connecti provisionalment el barri de la Verneda amb el districte de Sant Andreu.