Hem recooperat La Flor de Maig!

Gràcies a l’esforç i la lluita de totes hem recooperat la Flor de Maig!
La propietat ha acceptat la compra de la primera planta de l’immoble per part de l’Ajuntament de Barcelona i està encarrilat un preacord de compra de la resta de l’edifici.
Com a condicions per fer efectiva la compra i la cessió d’ús el districte ens demana el pagament d’un lloguer simbòlic per a que es puguin desgravar l’IVA de la compra-venta i personalitat jurídica per atribuir-li la cessió. Pel que fa a la cessió d’ús ens han comentat que es durà a terme entre Festes de Poblenou i Nadal, perquè calculen que el procés de compra s’allargarà de dos a tres mesos.
El districte ha manifestat la seva postura favorable pel l’autogestió de l’espai, respectant que totes les decisions passin per assemblea. A més ens han assegurat que l’activitat de la Flor podrà seguir de manera normalitzada mentre es dugui a terme la compra.
Respecte l’estat arquitectònic de l’immoble el districte ha dit que assumirà la reforma de la façana de cara a 2016-2017. Les obres de menor volada s’ hauran d’anar negociant.
Convoquem un brindis de celebració Diumenge a la 13h i queda en ment fer una festa de celebració. Perquè aquesta és una victòria de totes.
Avui celebrem, demà continuem la lluita!