Crònica dels actes de la CUP Sant Martí durant el febrer

El passat mes de febrer l’assemblea de la CUP Sant Martí va organitzar diversos actes. El diumenge 2 de febrer, es van fer simultàniament 2 parades informatives al Poblenou i al Besòs, per informar de les diverses campanyes que la CUP té en marxa a nivell de ciutat i nacional, així com dels actes previstos per l’assemblea local de la CUP al districte.

El dilluns 10 tenia lloc una assemblea oberta a la Flor de Maig, on unes 20 persones van debatre sobre els propers processos electorals: eleccions europees, amb una clara majoria d’opinions que rebutjaven la participació de la CUP a les eleccions europees, i municipals, explicant la proposta d’articular una candidatura rupturista a la ciutat.

Tot seguit tenia lloc el dijous 13 una xerrada informativa al Centre Cívic del Besòs sota el títol “Ens quedem sense pensions?”, on una vintena de persones van poder escoltar, preguntar i debatre amb Àlex Tisminetzky, advocat del col·lectiu Ronda, i Domiciano Sandoval, de la Marea Pensionista, responsable de pensions de la FAVB i l’AAVV del Clot-Camp de l’Arpa.

El dissabte 15 diversos militants van participar a l’Assemblea General de la CUP Barcelona, òrgan de decisió bimestral on poden assistir tots els membres de les diverses assemblees locals de la ciutat.

Finalment, el divendres 21 va tenir lloc l’acte a la Biblioteca Manuel Arranz del Poblenou “La Marca Barcelona: una anàlisi crítica”, organitzat per la CUP Barcelona i a càrrec dels professors universitaris Albert Recio (UAB, economia) i Mercè Tatjer (UB, geografia), i de la periodista Maria Favà, amb prop d’un centenar d’assistents.

Per últim si tens ganes de contactar, col·laborar o militar l’assemblea de la CUP Sant Martí, envia’ns un missatge al bloc (https://cupsantmarti.wordpress.com/) o bé al nostre correu: [email protected]