Primàries CUP-Crida Constituient

Des de la Candidatura per a les eleccions anunciades per al 27 de setembre de l'esquerra anticapitalista i independentista CUP-Crida Constituient hem obert el període per inscriure's en el cens per poder votar a les primàries de la CUP-Crida Constituent.

Les inscripcions són del 14 al 20 de juliol.

Qui es pot inscriure?

Totes les persones de les organitzacions que han donat suport a la candidatura. A més a més, també es poden inscriure les persones simpatitzants i a partir de 16 anys.

Com ens podem inscriure al cens?

Hi ha dues opcions:

Telemàticament omplint aquest formulari

Presencialment, anant alguns del locals habilitats per inscriure's. Al nostre districte el local on poder realitar-ho és a l'Anònima, Casal Independentista del Clot-Camp de l'Arpa. Carrer Sanfeliu, 12. Just darrere del Mercat del Clot.

A banda en altres locals: On son aquests locals?

Quan seran les primàries?

Les primàries seran el dia 26 de juliol, aquelles persones inscrites telemàticament, rebreu un enllaç per poder votar, les que us inscriviu presencialment haureu d'anar algun dels punts habilitats per poder votar. En el cas del nostre districte es podrà fer a l'Octubre, casal independentista del Poblenou. Carrer Badajoz, 86.

www.perlaruptura.cat

Les inscripcions són del 14 al 20 de juliol.

Qui es pot inscriure?

Com ens podem inscriure al cens?

Hi ha dues opcions:

Telemàticament omplint aquest formulari

Presencialment, anant alguns del locals habilitats per inscriure's. Al nostre districte el local on poder realitar-ho és a l'Anònima, Casal Independentista del Clot-Camp de l'Arpa. Carrer Sanfeliu, 12. Just darrere del Mercat del Clot.

A banda en altres locals: On son aquests locals?

Quan seran les primàries?

Les primàries seran el dia 26 de juliol, aquelles persones inscrites telemàticament, rebreu un enllaç per poder votar, les que us inscriviu presencialment haureu d'anar algun dels punts habilitats per poder votar. En el cas del nostre districte, serà a l'Octubre, Casal Independentista del Poblenou. Carrer Badajoz, 86.

www.perlaruptura.cat

Les inscripcions són del 14 al 20 de juliol. Podeu inscriure's tant telemàtica com presenciament. Al nostre districte el local on poder realitar-ho és a l'Anònima, Casal Independentista del Clot-Camp de l'Arpa. Carrer Sanfeliu, 12. Just darrere del Mercat del Clot.