La Plaça Bernat Calbó per a les veïnes i veïns!

Des de la CUP de Sant Martí volem manifestar el nostre suport a la plataforma veïnal Salvem la Repla, que porta defensant els darrers dos anys la reivindicació de la plaça Bernat Calbó per a les veïnes. És en aquest sentit que:

• Defensem el procés participatiu que s'està desenvolupant de forma veïnal per part de Salvem la Repla. Un procés de democràcia directa i horitzontal vinculant, en el que totes les veïnes puguin implicar­se com a persones interpel∙lades i afectades.

• Creiem que aquest procés ha de permetre fer emergir propostes veïnals dirigides a la rehabilitació de l'espai en tant que equipament d'ús públic dirigit a les necessitats de la gent del barri i respectuós amb el context social i històric en el que es troba.

• Considerem que el comunicat del Bisbat de Barcelona en què es confirma la retirada del projecte del monestir per presumptes dificultats en l'edificabilitat, és una oportunitat per seguir endavant amb aquest procés.

• Explicitem públicament la nostra adhesió a les demandes i reivindicacions de Salvem la Repla, comprometent­nos a defensar­les des de les instàncies institucionals del Districte de Sant Martí. Així com pressionar a l'equip de govern a que es comprometi amb el caràcter vinculant del procés participatiu, i arribar a un acord amb el Bisbat per a la sessió de l'espai per a un ús públic.

Candidatura d'Unitat Popular de Sant Martí­ Barcelona

Sant Martí, Països Catalans, novembre de 2015

Explicitem públicament la nostra adhesió a les demandes i reivindicacions de Salvem la Repla, comprometent-nos a defensar-­les des de les instàncies institucionals del Districte de Sant Martí. Així com pressionar a l'equip de govern a que es comprometi amb el caràcter vinculant del procés participatiu i arribar a un acord amb el Bisbat per a la sessió de l'espai per a un ús públic.