Comitè de Campanya de la CUP Capgirem Barcelona a Sant Martí aquest divendres 10

Queda una mica més d'un mes per les eleccions municipals i des de la CUP creiem imprescindible guanyar els carrers i, per fer-ho, cal que engeguem la maquinària com més aviat millor.
Per aquest motiu, us convoquem aquest divendres. Des d'ara i fins el 24 de maig, necessitarem el màxim suport!
Des de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Sant Martí us volem convidar a la reunió plenària del proper divendres 10 d'abril de 2015 a les 19h, al Casal Joan Casanellas (a la Plaça Joan Casanellas, darrere del Parc del Clot).
A aquesta reunió ha estat convocada tota l'Esquerra Independentista del districte de Sant Martí i totes les persones afins que estan interessades en participar o implicar-se, d'una o altra manera, en la campanya electoral de la CUP Capgirem Barcelona per les eleccions municipals del 24 de maig del 2015.
En aquesta reunió us explicarem quin és el nostre plantejament organitzatiu, agitatiu i programàtic de cara a les municipals. Serà una reunió més aviat tècnica i organitzativa, on us farem primer un breuanàlisi general de la realitat dels diferents barris del districte i en base a això, us presentarem un calendari de tasques per a omplir i desenvolupar.És una invitació a sumar-se a un projecte de ruptura que té com a objectiu alçar les veus del poble. És una candidatura àmplia que suma diferents lluites i sensibilitats i així és com volem treballar, per tant, podeu fer extensiu aquesta invitació a totes les persones que estiguin interessades en participar-hi.
Ens trobem el 10!
#EntremAmbForça