Acció política al proper Consell (dimecres 2 de març 2016)

A la propera sessió plenària del districte de Sant Martí (2/3/2016) la CUP-Capgirem Barcelona farem una proposta perquè els projectes de rehabilitacions urbanístiques del districte siguin transversals, de manera que s’incorpori també la recuperació de la memòria històrica, on a més es doni una especial importància a la memòria de les classes treballadores i a la memòria històrica de les dones.

També demanarem al govern que es comprometi a desenvolupar una plaça i un parc a les Glòries lliures de turisme massiu, evitant els projectes que puguin contribuir a la turistificació dels nostres barris.

També demanarem que el govern investigui per esbrinar com i perquè l’immoble on estava ubicada la Flor de Maig ha estat durant anys en aquesta situació de perill estructural i es demanin responsabilitats.

Per últim, presentarem una declaració institucional per demanar el compromís per part de les administracions públiques per prendre totes les acciones possibles perquè l’exèrcit espanyol no estigui present al Saló de l’Ensenyament ni a cap espai educatiu.

També demanarem al govern que es comprometi a desenvolupar una plaça i un parc a les Glòries lliures de turisme massiu, evitant els projectes que pugui contribuir a la turistificació dels nostres barris.