6.937 vots per Capgirar Sant Martí!

L'anàlisi de les dades del Departament d'Estadística de l'Ajuntament referents al vots rebuts per la CUP- Capgirem Barcelona als nostres barris i al Districte indica que la feina des de la base, constant, pas a pas i de xarxa amb col·lectius i persones que lluiten per la ciutat té els seus fruits. Aquests resultats res tenen a veure amb els del 2011 (1,95%, 11.805 vots), on ens presentàvem per primer cop.

Estem, encara, per sota del vot en el conjunt de la ciutat, on el 7,42% (51.889 vots) de les votans van fer-ho per la nostra candidatura. En el cas de Sant Martí vam aconseguir el 6,52% (6.937 vots). Aquest resultat fa que la companya  Ainhoa Ruiz hagi aconseguit lloc al Consell de Districte.

El barri -malaurada separació imposada des del Consistori- on hem tingut millor resultat ha estat el Poblenou, on hem aconseguit el 8,97% (1.287 vots), sent la quarta força i superant C's, PSC i PP.
Seguidament ve el Camp de l'Arpa amb un 8,84 (1.573 vots) i quedant-nos a 24 vots del PSC i superant a C's i PP.

El tercer ha estat el Parc i la Llacuna del Poblenou, amb el 8,47% (542 vots) i superant al PP.

Després hi trobem la Vil·la Olímpica del Poblenou, amb un 8,26% (372 vots), també superant al PP.

En cinquè lloc el Clot amb un 8,04% (996 vots) de vots a la candidatura i també superant al PP.

Més avall, Diagonal Mar i el Front Marítim del Poblenou, ons ens van votar el 6,67% (367 vots) i també superant al PP.

Després hi ha Provençals del Poblenou amb el 6,26 (564 vots), sent la darrera de les forces amb representació a l'Ajuntament.

Passa el mateix amb Sant Martí de Provençals amb el 4,43% (543 vots), a la Verneda-La Pau amb el 3,46% (444 vots) i al Besòs amb el 3,36% (249 vots).

Resultats de la CUP - Capgirem Barcelona al Districte de Sant Martí (2011-2015)